Vadim Zeland - Ovlivňování reality

15.10.2022

Rozhlédni se. Tvůj svět se ještě stále stará. Ty stromy a květiny zasadil pro tebe. Tam je slunce, nebe, mraky - nevěnuješ jim pozornost, ale dokážeš si představit, že by neexistovaly? Večer po těžkém pracovním dni máš možnost si odpočinout a užít si klidu a pohodlí, zatímco za oknem vane chladný vítr a lije jako z konve. Svět tě stejně jako dříve krmí a ukládá do postýlky. Dívá se na tebe a s lítostí vzpomíná na šťastná léta. Ty se lhostejně otáčíš a usínáš s pevným přesvědčením, že svět je zase o něco horší a staré dobré časy se nevrátí. Jenže svět se nezměnil. Jiný je tvůj vztah k němu, a tedy i realita, jež odráží tvé myšlenky.

Nyní se vzchop, otevři oči, zvedni se a rozhlédni kolem - je to on, ten bývalý svět, který se o tebe staral a s nímž jsi kdysi tak dobře trávil svůj čas. Umíš si představit, jak se zaraduje, až zjistí, že jsi se konečně probudil?

Teď jste opět spolu a vše bude zase jako dřív. Jenom onoho starého oddaného služebníka už nikdy neurážej svým nevděčným chováním. A především nechvátej. Podle třetího principu zrcadla je na to, aby se původní stav obnovil, potřeba čas. Zpočátku se budeš muset obrnit trpělivostí a naučit se sebeovládání. Musíš pochopit, že se věnuješ konkrétní činnosti směřující k formování tvé reality.

Ať se budou okolnosti kombinovat jakkoli, tvá reakce musí být jednoznačná - svět se o tebe v každém případě stará. Pokud se ti něco podařilo, věnuj tomu zvláštní pozornost, a pokud ne, dodržuj princip koordinace záměru, a tak se stále budeš držet úspěšné dráhy života. Nemusíš přece vědět, jakých nepříjemností tě svět šetří a jak to dělá. Důvěřuj mu.

Rozpusť led nedůvěry. Narazíš-li na problém, i kdyby byl sebevíce důležitý, řekni si: "Dovoluji světu, aby se o mě trošku postaral." Neznamená to, že nesmíš nic podniknout a musíš sedět s rukama složenýma v klíně. Hovořím o tom, aby sis přivykl na myšlenku, že se vše dobře vyvine samo o sobě, z principu. Zrcadlo řádně odrazí tvé představy: "Tak tomu bude, jestliže si to myslíš."

Podle toho, co tě nejvíce znepokojuje, si můžeš vybrat nějaký speciální amalgam. Volit můžeš z následujících variant: "Můj svět mi vybírá jen to nejlepší. Pokud se pohybuji v proudění možností, svět mi jde vstříc. Vrstvu svého světa utvářím sám. Můj svět o mě pečuje. Můj svět mě zbavuje problémů. Můj svět se stará o to, abych si žil snadno a v pohodlí. Objednal jsem si a svět mi má přání plní. Já to vědět nemusím, ale můj svět ví, jak se o mě má postarat. Můj záměr se realizuje, vše k tomu směřuje a vše postupuje tak, jak má."

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky